Procedura Reparatii Laptop
Cum Lucram:
Pasul 1. Imediat ce ati ajuns cu echipamentul in service-ul nostru indiferent de tipul acestuia: laptop, calculator desktop, monitor etc, vi se intocmeste o fisa de service in care sunt trecute datele dumneavoastra , numarul de telefon, datele de identificare ale echipamentului si defectul semnalat.
Tot atunci se face si un diagnostic primar GRATUIT si vi se prezinta si costurile reparatiei.
Pasul 2. In aproximativ 24 de ore(exceptie fac curatarile de laptop, operatiunile software etc) in ordinea intrarii in service un tehnician specializat pe reparatii laptop va face o diagnosticare amanuntita a laptopului dumneavoastra si va stabili exact defectul sau. In cazul in care se gasesc si alte defecte si costul reparatiei creste veti fi anuntat telefonic despre aceasta si nu atrage nicio obligatie din partea dumneavoastra de a repara laptopul sau de a remedia si celelalte defecte. Daca nu mai doriti reparatia laptopului nu este nicio problema. Acesta se asambleaza si sunteti sunat sa il ridicati.
Diagnosticul complex este GRATUIT. Daca laptopul este nereparabil NU SE APLICA NICIO TAXA DE DIAGNOSTICARE aceasta se aplica doar daca reparatia poate fi efectuata in limita costurilor stabilite initial insa dumneavoastra refuzati reparatia.
Pasul 3. Laptopul dumneavoastra intra in procesul de reparatie si dupa reparatie prin procese de testare specifice defectului reparat. Durata acestor procese este de maxim 24 ore.
Pasul 4. Dupa ce a trecut toate testele veti fi anuntat telefonic ca puteti ridica laptopul din service.
Toate reparatiile beneficiaza de garantie intre 3 si 24 luni.
Ce trebuie sa stiti cand lasati un laptop la reparat:
- Va recomandam sa va faceti backup la datele de pe hard disk sau sa cereti hard diskul in momentul in care lasati laptopul la reparat.
- Nu suntem raspunzatori pentru datele de pe hard disk, programe corupte, sisteme de operare etc deoarece nu putem sti starea acestora din moment ce laptopul este nefunctional.
- Comenzile speciale pot dura mai mult de 48 de ore insa ele se fac doar cu acceptul clientului.
- NU SE PERECEPE TAXA DE URGENTA – laptopurile se repara in ordinea intrarii in service.
- Laptopurile nereparabile pot avea simptome diferite in urma procesului de diagnosticare in special cele care au mai fost duse in alt service.
Clientii din provincie
Clientii din provincie pot trimite laptopul la reparat prin curier door to door orice firma doresc iar plata se face in sistem ramburs dupa repararea laptopului. Va rugam ambalati corespunzator laptopul in colet. Firma noastra nu se face raspunzatoare pentru deteriorarea echipamentului in timpul transportului. Coletul trebuie sa contina datele dumneavoastra de contact si defectul reclamat.