Service Apple Macbook

  • Diagnostic primar in momentul in care ajunge laptopul la noi. In acest diagnostic stabilim marja de cost in care se incadreaza reparatia
  • Diagnostic amanuntit (laptopul este dezansamblat si diagnosticat complex)
  • Contactare client pentru prezentarea defectelor si costurile reparatiei
  • Efectuarea reparatiei propriu-zise si testarea laptopului
  • Predarea catre client a laptopului

Stim cat de important este laptopul pentru fiecare client si Incercam permanent sa mentinem timpul de reparatie cat mai scurt si sa fim cat mai eficienti prin procesele de comenzi de piese, prin stocuri si prin procesele de receptie/reparatie implementate. Astfel, diagnosticul primar se face pe loc la receptia laptopului, diagnosticul complex in 1-2 zile lucratoare, asta doar daca la diagnosticul primar nu s-a putut stabili defectul 100%.

Reparatia este efectuata in aceeasi zi cu diagnosticul amanuntit

Piesele ce necesita comanda se aduc in 1-2 zile lucratoare daca sunt in stocul furnizorului, in caz contrar clientul este anuntat despre termenul de livrare.

Garantia pentru reparatia laptopurilor difera de la o problema la alta. Conform legilor in vigoare, garantia legala pentru manopera este de 3 luni, iar pentru piese de 12 luni.
Unele subansamble sau piese folosite la reparatiile placilor de baza sunt considerate parte din manopera insa pot avea garantie mai mare de 3 luni de la caz la caz.

Ecranele, incarcatoarele si alte piese de sine statatoare, beneficiaza de 12 luni garantie

0721.540.658